tirsdag 21. februar 2012

Ny Quiz-runde (nå med premier :-))

Foto:Rune Nylund Larsen

Som en quiz-glad mann gikk jeg nok litt hardt ut med ukentlig quiz før jul. Jeg har derfor roa det ned litt, men kjenner at tiden er moden for en ny runde med maritime nøtter nå. Det kom en del tilbakemeldinger på den forrige runden, og noen synes det var for vanskelig mens andre igjen synes det var alt for lett. Derfor har jeg denne gang funnet fram en serie med akkurat passe vanskelige nøtter:-) Noen synes også en liten premie hadde vært på sin plass, og det er jeg helt enig i, derfor får alle vinnerne nå et signert maritimt miniprint av undertegnede i posten! Og jeg spør enkelt og greit, hva heter båten på bildet i dag? (PS om en klikker på bildet kommer det opp noe større).

1 kommentar:

Simen sa...

Gamle Kragerø som ferge til Bastø.
hun er fin i sin nygamle drakt og for spesielt interesserte anbefales artikkelen i Kysten fra tidligere i år om hennes maskin og dennes historie.

Så dette litt sent Rune, må bli flinkere til å følge bloggen din :-)